Nyår!

Idag är det sista dagen på året, det är helt sjukt vad fort det har gått.
Jag har gjort en hel del saker, förlorat mycket men också vunnit mycket.
Kommer ni ihåg att jag skrev att 2009 skulle bli förändringens år? Det blev det men inte på det sättet jag trodde.
2009 har lärt mig att vara stark, jag har klarat så mycket och jag är så stolt över mig själv.
Många saker svider fortfarande när jag tänker på det men jag har överlevt, tack vare fina vänner och fin familj.

Tack allihopa för det här året, 2010 kommer bli helt annorlunda för då tar jag studenten och ger mig ut i vuxenlivet (usch).
Men låt oss göra det till ett ännu roligare och mer crazy år!



det bästa med 2009 har varit TDS.
jag blir så lycklig bara jag tänker på allt vi har åstadkommit tillsammans.
vad en galen/omöglig idé kan göra.
jag trodde aldrig att det skulle bli såhär stort.

Tack allihopa, ni har varit min klippa det här året.
Det som alltid har funnits och inte svikit.
Jag älskar er. <3



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar diig älski <33

2010-01-01 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback