Mysdag!<3

Ja det har varit en stressig men riktigt rolig dag.
Det har varit julkalendern med grannarna (vi kollar dock på geveholm INTE årets), gymnastikavlsutning, firande av mig och Anton (igen!!) eftresom släkten Hallberg inte kunde komma igår och så har vi spenderat kvällen hos kusinerna Danne, Philip och så Annica såklart.

Vi åt tacos, myste och gjorde pepparkakshus.
Åh mys säger jag bara!!


Bilder:


halvtimmen innan avslutningen började så sjöng jag med musikprofilen.
det blev de vanliga jullåtarna och jag Anna och petra sjöng även tänd ett ljus igen.
jag sjöng också andra versen på "en stjärna lyser så klar".



Slutuppställningen på vår avslutning ;) hihi



Sen blev det pepparkakshusbak och alla fick ett hus utom jag..
Som ni ser på bilden så blev jag djupt sårad och grät stora floder vid matbordet..



så jag koncentrerade mig på att sabba Antons, jag slickade bort hans glasyr (a) mohaha



och så åt jag upp typ alla nonstop..



när jag märkte att de höll på att komma på mig så spelade jag "normal"..



sen så åt ja upp all marsipan..



sen kom jag till det desperata stadiet att jag helt enkelt hällde i mig alla nonstop.
gissa om jag fick ont i magen sen.



här arbetar de på utanett ont anande.


som ni ser på bilden så krävs högsta koncentration för att få det riktigt bra.



till sist fick jag mitt pepparkakshus och fick kladda med glasyr jag också :D



Här är vi allihopa ;) hihi sliter som djur!!



Antons hus :D



Dannes hus :)



Philips hus :)



ena sidan av mitt :)
jag ska ta kort på andra sidan imorn så ni får se den med. mohaha


Nä nu måste jag sova.
Godnatt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback