JULLOV!

Jag kan inte beskriva hur skönt det kändes att få lov i måndags.
Det känns som att jag inte haft lov sen i sommras, hela höstlov var det ju stress inför premiären på sagateatern. Så nu ska ja vila upp mig ordentligt och umgås med mina vänner, släkt och familj.





johanna var världens sötaste och lånade ut sin superfina lila klänning till mig, ÄLSKAR DEN!!


skapligt ego!




svallet har jag skaffat mig utav två inbakade flätor ;) hihi







Efter avslutningen så blev det skoter med Emelie, Jennie och Erica. SKITKUL men det var mörkt så vi åkte inte så länge.
På kvällen kom Emma och Amanda in och tittade på film.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Klänningen är as snygg på dig. =)<3

2009-12-26 @ 15:10:09
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback