Julkalendern 3 december!

Idag var den stora dagen då Anna, Petra och jag äntligen fick visa upp vårt bidrag till Åtvidabergs jukkalender.
Det gick faktiskt riktigt bra och det var mykt folk också.
Tack Petra och Anna, vi gjorde det här jättebra.
Tack också till alla som kom och tittade, det betyder jättemykt för mig att ni tar er tid att komma och titta.

Här får ni lite bilder:




Eftersom vi inte skulle ha skor på oss utan bara sockor så blev det att ha platspåsar under dem så man inte blev blöt hihi. Smart va, det var Annas idé.



 
dans.



Petra!




Anna!





Jag!




Dans.




Dansmedly.




Dansmedly.




Applåder.




Anna, jag och Petra.<3




Puuuuuuss!! :D hihi












Det kändes jättekonstigt att se massa TDS kompisar i publiken istället för att dela scenen med dem.
Men det här var jättekul och synd att vi bara fick göra det en gång.
Stort tack igen till Anna och Petra, jag har haft jätteroligt med er!
För er som inte förstår så sjöng vi också, jag vill dock inte lägga upp bilder när vi gör det för jag ser inte klok ut. HAHA


Guess what!!?
Jag fick låna Busks dator :D hihi TACK älskipälski. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback