Gårdagen!

ja jag hade precis skrivit ihop ett fint inlägg om hur underbar gårdagen var men tror ni inte internet stänger ner sig då? JO SJÄLVKLART och inläggen på blogg.se sparas inte längre som de alltid gjorde förut VARFÖR?
Aja jag orkar inte skriva ihop allt igen men tack till Alexander, Anton, Anna, Alexander (nr 2) & Marcus, ni gjorde den här dagen sjukt rolig.
Jag tror faktiskt vi kan placera den under kategorin "de roligaste dagarna i mitt liv".
HAHAHA
Det hände verkligen så sjukt mycket kul igår.

Tack iaf.
Love you guys!<3

Bilder på mina fina shoppingfynd:


stövlar med nitar-skopunkten 349 kr.
uggs-skopunkten 199 kr
foundation-h&m 98 kr (extrapris nu passa på!)
5 st penslar-h&m 20 kr :-




tröja-jc 199 kr!


Jag och Busk köpte även present till Lovi. jag provade också chai latte för första gången, mums det var inte sista gången!










Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu vad snygga stövlar - jag vill ha!! :D:D:D hehe

2009-12-09 @ 22:00:38
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback