Lucia 09.

yes igår, fredag, gick vi Luciatåg med skolan som vi alltid gör.
det är alltså musikprofilen som får äran att göra det och rösta fram en Lucia.
jag ÄLSKAR att gå Luciatåg, själva stämningen är helt magisk.
sen kunde ju faktiskt min hals varit bättre men men, jag ska vara glad att jag hade någon röst överhuvudtaget antar jag.

lite bilder:



Anna var jättefin som Lucia!!



Här är några utav oss :)





jag tror jag försöker le..





Johannisen och jag. <3



och en till...



och en sista :)



sen så joinade Petra oss :D



snygga tärnor!




puss till min mamma och moster som var där och filmade och tog kort.
ska se om jag kan fixa filmerna också.
puss till alla som var där.
det betyder massor för mig ska ni veta.


Vår lilla Lovi fyllde även 18 ÅR idag! helt sjukt att hon hade blivit så stor..
Jag minns fortfarande när vi lekte Pochahontas hemma hos henne. Hihi
och idag hade vi tänkt oss skapa nya minnen för det blir premiär på krogen ikväll.

 

WOHOO jag har längtat efter det här!! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar att läsa din blogg.

Vi ägde som Tärnor :)

2009-12-21 @ 02:24:42
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback