Det har varit mycket på sista tiden.

Visa människor förstår jag mig verkligen INTE på!!


Förra veckan fick jag en anonym kommentar på bilddagboken där det stod:
"HAHA fy faaan vad äckligt ful du är i ansiktet!! :O alla här tycker du är SKITFUL"

Vad får man ut av det? Jag förstår inte riktigt.
För det första bryr jag mig inte för om man kommenterar anonymt så antar jag bara att den personen faktiskt antingen är fulare än mig eller bara så osäker, patetisk och feg att den personen inte kan stå för vad den tycker.
Jag SKRATTADE faktiskt när jag läste den här kommentaren.

Jag har aldrig påstått mig att jag är söt eller vacker jag har aldrig tyckt det. Men jag vet att jag är en bra vän, det kan jag stå för att jag tycker. Jag älskar mina vänner och försöker finnas där för dem så mycket som möjligt. Jag får alltså inte vänner för att jag ser bra ut och är "populär" utan för att jag bryr mig på riktigt om mina vänner.
Det är kanske därför jag har så många bästa vänner. Jag har hur många som helst som jag litar till 100 % på.

Så tack till alla mina fina vänner, jag älskar er!

______________________________________________________________________________________________


Sen är jag så förbannat trött på människor som dömmer i förhand, som tror att de vet vad de pratar om men inte har en aning om.
Ja jag pratar såklart om bland annat "gulligullan" nu som jag börjat kalla henne.
Jag kan iaf trösta mig med att hon är så patetiskt att hon snackar skit om mig med mina vänner, du tror inte att det kommer direkt till mig då?
Iaf jag tycker bara det är kontsigt att du säger att jag inte har någon kraft i rösten när du aldrig har hört mig sjunga.

DU ÄR PATETISK.
Jag bryr mig inte om att hon sa så, nu ska jag bara bevisa motsatsen.
Jag är bara så grymt trött på alla fördomar i vår värld.


______________________________________________________________________________________________


Sen är jag också grymt trött på att min bästa kompisa gång på gång ska bli sårad och ringa gråtandes till mig i telefonen.
Jag är trött på at hon ska få ta skit och ständigt på dåligt över något som inte HON har orsakat.
Yes jag kanske också får massa anonyma kommentarer nu om folk som inte vet vad de pratar om. Det skiter jag i. Jag vill att min vän ska må bra och jag är jävligt trött på att hon ska få leva med tårarna och magont.
Du förtjänar så mycket bättre.

KAN NI INTE BARA LÅTA HENNE VARA??


Sådär nu har jag fått ut ngr av mina aggresioner som jag har gått och burit på i några veckor.
Grr..


Smackpuss.


Kommentarer
Postat av: Patrick

Kan inte svara för alla du menar som sagt något. Men några!

Vi kan ju börja med mig.

Jag tror att du själv skulle förstå att man efter att ha gått 4 veckor utan ett ord och bara ångrat det så himla mycket samt att man saknar den bästa vän man haft faktiskt får lite panik ibland när alla tankar blir för många. När man blir förbannad för att man känner sig totalt (och förmodligen är) obetydlig. Då blir det att man skickar iväg sms. Jag har aldrig velat skada henne på något sätt och det trodde jag faktiskt att du förstod. Men vill man förklara sig borde man kanske få en chans öga mot öga...

Andra då.

Vet endast om vem en person är som sagt något om det och hon har gjort det för att hon vill få mig att må bättre. Jag har ingen aning om vad hon sagt eller något men att hon ska få tillbaks en massa skit tycker jag är onödigt.



De andra som tex kommenterat hennes blogg har jag ingen aning om vilka det är och kan inte svara för varför de skrivit där.



Och sitt inte gärna o säg att man inte ska prata skit om folk när du själv gör det. Det är inte rätt.

Antar att du tar bort den här kommentaren som vanligt med allt det jag skriver.



Men om du läser något så hoppas jag att du minns att jag verkligen aldrig har velat skada Johanna på något sätt. Jag har alltid älskat henne men saker som hänt och sagts har bara blivit så himla fel HELA tiden.



(Kom på en sak till. Är det verkligen så konstigt att jag försöker få tag i den människa jag älskar mest när hon inte verkar bry sig alls? När man bara vill reda ut allt och åtminstone kunna vara vänner så som det va innan allt börja gå åt helvete.)

2009-12-04 @ 15:22:31
URL: http://Du vet ju om du skulle bry dig o gå in där ändå så
Postat av: Micke

Suck, alla dessa anonyma töntar!

2009-12-05 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback