Bilder från julen!

Japp nu har den nya datorn äntligen blivit fixad, patrik är en baddare på det här. :)
Jag är SUPERNÖJD, just nu håller jag på att ladda upp film på youtube (internet stänger inte ner sig WOHO)!!

Nu kommer iaf ngr härliga julbilder (batteriet dog stax efter maten så dock inte så många):




Anton ser riktigt hungrig ut den lite julgrisen ;) mohaha




eftersom det var jul så piffade jag till mig lite extra med 2 rosa stenar under ögat :)




Mary & morfar. <3




Hm jag undrar vad han tänkte på när bilden togs? haha




mee!!




jag tjuvkikade på alla paket (a)




här visar Anton mig sitt fina "god-jul-sms" från Jennie. HAHA




lilla Linus (som jag vill ska heta Totte) släppte vi ut lite :L hihi




me and Anton. <3




morfar och Mary är så söööööta!














HAHA skämt bild!
skämt.
skämt.
skämt,
Skämtbild!





närbild på sminket :)





jag skulle aldrig kunna tänka mig ett bättre ställe att fira jul på än just HÄR, göthult hos morfar!
det är underbart!





tomten var tydligen väldigt lik mig iår? tycker ni att ni ser någon likhet? haha
det var iaf en väldigt snäll tomte som kom med en massa fina julklappar!





Anton ser ut som anna anka på bilden xD haha
efter denna bild dog iaf kameran.



_____________________________________________________________________________________________
JULDAGEN:

Juldagen spenderade vi som alltid hos farmor, den blev mer crazy än vanligt HAHA
Kvällen spenderades hos Danne, Philip & Annica med morfar, mary, Linus, Matilda, Sola, Tesa och ngn Kevin(?). Mys pys!

Some pic:



Här fångade jag och Lina farmor och lyfte upp henne, Lina tog armarna och jag benen. HAHA
vi höll på att skratta ihjäl oss!




årets tema på farmors julklappat var relax xD
här har hon tagit upp sin fina relaxmask ifrå lagerhouse HAHA
hon fick också en mugg som det stod "drama queen" på och örhängen. :)





hon blev nog gladast över banen vi slog in i folie åt henne HAHA
stackars farmor hon får stå ut med mycket!




men hon tyckte ändå att det var kul xD HAHAHAHHA


nä kl är halv 2 och jag ska till stan imorn vid halv 11 (hjälp jag kommer dö).
bloggar mer imorn hihi kanske från min nya laptop (emma hoppar at lycka).

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback