The proposal.

Bio igår var sjukt bra, kolla in trailern nedan. Den var väldigt rolig och samtidigt väldigt bra, det blev inte för mykt aav ngt. Såklart blir man sjukt avundsjuk och bitter över sin egen situation, "varf kan inte mitt liv vara som en film". Jo för att allas liv inte är som på hollywoodduken.

Det blev lite shopping, 2 naggellack (svart och ljusrosa, kontraster?) och sen hade min twilightnotbok kommit. :D Den kostade 229 kr. Patrick fixade dock den billigare till mig. TACK!
Sen fick jag också mitt gitarrfodral som jag väntat på, det har Annica fixat och det ser precis nytt ut :D tack till dig. <3


betyg 5/5.


Ryan Reynolds är verkligen hur snygg som helst, honom skulle man inte tacka nej till!
Sandra bullock bli visst också bara snyggare och snyggare med åren, om man hade sån tur! :) haha

Kvällen spenderades med Johanna och Patrick vi tittade på Narnia prins Caspian. Han är också snygg!
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback