Söndag.

Idag var jag tröttast i världen, men inte sitter jag hemma och degar framför tvn för det? nejnej
Kl halv 1 begav jag, Johanna, Anton och Marcus till Mässen för att ha dansträning. Jennica kom också vid typ kvart i 2. Hon var jätteduktig och kan nu helt high school musical och a night to remember.
Kl 3 kom resten och vi höll på till kl 6. Så det blev dansträning i typ lite mer än 5 timmar.

På kvällen kollade jag och Anton på film hos Hanna. Hon är bäst i världen!


Natt på museet 2 blev det, den var sådär. Betyg: 3/5!

Vid halv 11 åkte vi till Jokke som flyttat till Åtvid. Måste säga att han slår nog allt. Första kvällen och han låste sig ute HAHA xD Men jb kastade sten på ett fönster så ngn kom och öppnade.
Han har iaf fått det jättefint i sin lägenhet som är väldigt rymlig och fin. :)

Helgens betyg: 3/5, emellanåt har den varit riktigt bra men det har dykt upp lite tråkiga saker då och då. Sånt som drar ner stämningen rejält.
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörredu emma det är ju faktiskt du som är bääst i världen !!

ILY !! <33333

2009-09-06 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback