Sista dagen.

Jaha hur mår ni? Idag mår jag sådär faktiskt, jag vill verkligen inte börja skolan imorn igen. jag har fullt upp om dagarna iaf. Jag vill inte tillbaka till alla problem igen.
Men jag ska klara det här, eller hur?
Tanken på att det här fakiskt också är mitt sista sommarlov är lite skrämmande, men det blir förmodligen folkhögskola nästa år men ändå..

Igår blev det dansträning i 3 timmar, skitbra gick det men gud så jobbigt. Tur att det är så himla kul!
Lovi sov över här också, det är allt lika skönt att ha henne här. Jag hade en mega överenergikick lång in på natten och skrev en egen låt. Den vill jag dock inte skriva här (a). haha
Busk var också med en stund på kvällen. :)

Idag har jag, Anton, Emelie och Jennie haft dansträning och koreograferat till now or never. Det gick skitbra! :D
Nu ska jag duscha, sen ikväll blir det blåbärsplockning med familjen och familjen Svensson/Karlsson. haha
Sen kommer den stora frågan, vad ska man ha på sig imorn? :o HJÄLP!


I höst, dvs typ början av october så blir jag mörkhårig igen. Sen till våran blir det ljust. Vad tror ni om det?:D

Hörsikväll.
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

"Hujeda mig" vad tråkigt, vi börjar bli vuxna!!



Jag vill alltid vara den lilla Lovi som åker och leker hos bästisen Emma hittar på rakartyg, skrattar, sover över flera dagar i sträck, trackar hennes bror, har sönder hans säng och blodar ner den med näsblod (!), gör parfym av blommor som stinker s-k-i-t när man kommer hem, tar hand om fågelbebisar men som brorn din har ihjäl, husvagns semestrarna. . .



Men samtidigt tänk dig vad underbart att bli stor.

Vi går ut på krogen tillsammans (när vi blir 18 i vinter!!!!, tar studenten, FEST, får det första jobbet, åker utomlands of course med varandra, går på festivaler och vadar i lera (sover INTE i tält), vi blir kända, vi skaffar barn typ samtidigt och köper baby saker tsm, de blir kompisar sen de födds, senare i livet disskuterar vi deras tonårsproblem,våra döttrar börjar träffa KILLAR?! även det disskuterar vi på café.

Vi tröstar varandra genom svåra tider.



Sedan sitter vi gamla tanter och ser tillbaka hur kul vi har haft det!

Släppa taget om skolan blir inga problem. Men dig släpper jag inte!



Älskar dig babe<3

2009-08-19 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback