Rixfm festivalen i Norrköping!

Igårkväll blev kanon, det kunde inte ha blivit bättre!! (eller kanske om typ Zac Efron och Robert Pattinson var med kanske).
Det var bara bra artister med och det var fullt ös hela kvällen, vi skrek tills vi blev hesa och dansade tills fötterna värkte.
Jag orkade inte dra på ngn kamera så jag har bara mobilbilder att bjuda på, som det knappt synd vad det är eftersom jag var tvungen att använda VGA kamera för att kunna zooma.

Artistlista:
-Ramons (ngt sånt, förband, de är grymt duktiga)
-Kim
-Andreas Jonsson
-Janet
-Lilly & Sussie
-Martin Stenmark
-Agnes
-Måns
-EMD
-Heat

Här får ni ngr filmer.


Ni måste kolla på den här xD HAHAHA vad vi skrek i slutet.. precis som fjortisar (a) Men det är faktiskt EMD vi pratar om :o


Kim är grym, han sjunger precis lika bra live som inspelat!


en skapligt skillad dansgrupp var där också!


AGNES
var helt otrolig, det bara strålade om henne! Jag har aldrig varit ett stort fan av henne, jag har ju såklart alltid tyckt om hennes låtar och tyckt att hon sjunger bra. Men ikväll växte hon något enormt i mina ögon!
KOLLA HENNES KLÄNNING MED! Jag ska maila rixfm och fråga om de kan ta reda på vart den är köpt.
It's a dress to die for!


MÅNS <33333333333 Här var nog inte en enda tjej tyst, åh han är så snygg! Plus att han dansar och sjunger bra. mums!


bäst är han!


Någon mer än jag som har en crush på martin stenmark? Nu när hans hår och allt är tillbaka! (a)


Älskade EMD, gosh de är verkligen BÄST och alla är verkligen superheta. Ge mig nån av dom tack :D


<3






Det är ingen ide att jag lägger upp ngr bilder för de är som sagt väldigt dåliga, men vi får se om jag får ngr av Petra :)
Tack för en superkul, det gör vi om nästa år igen! :D
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback