Nä det kunde gått bättre.

Jaa dansträningen gick det inte bra alls på.. För mig alltså, de andra var jätteduktiga!
Just det, igår tittade vi på män som hatar kvinnor och den var väl helt okej. Alltså jag har ju läst boken och  tykte inte den var jättebra och de hade ju såklart gjort om lite på filmen men den var ändå bra. :) Jag längtar mer till den anra filmen "flickan som lekte med elden" som kommer på bio den 18 september! Då blir bio, eller hur Busk? :D


hon är skapligt tuff!

Han kommer snart hit föresten, vi ska hyra film och imorn börjar inte jag förrän vid typ 12 WOOHOO!
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: alexnderbusk

Lätt att vi ska se den på bio!! Och den är 3 timmar låååång :D:D <33

2009-08-26 @ 21:04:32
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback