Movies.

Vi har hyrt film 3 dagar i rad (woops), så jag tänkte att ni skulle få lite tips av mig :)

The unborn.
Jag hade längtat efter att få se den här thrillern sen jag såg reklamen på msn.se, men den visade sig inte alls vara så bra.
Den var inte alls läskig, sen började den så himla konstigt. Förklaringen varf allt hände just då var långsökt.
Nä den här filmen rekommenderar jag inte!
Betyg: 2/5!




Bröllopsduellen.
Det här är också en film som jag längtat efter att se, därför brukar man oftast bli besviken men den här gången blev jag faktiskt inte det. Den var jättebra och rolig. Kate Hudson blir ju bara snyggare och snyggare med åren, eller var säger ni?
Betyg: 5/5!



Hundpensionatet.
Jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig av filmen men den var lite utöver det vanliga. Ni vet inte som alla filmer, killen och tjejen faller för varandra, sen händer ngt, de ses inte på ett tag och sen slutar det med att de lever lyckliga i alla sina dagar.
Det här var en film som man kan se utan att sitta med värk i bröstet utav avundsjuka.
Den var riktigt bra och rolig. Se den! :)
Betyg: 5/5!



Har ni sett ngr av filmerna?
Isf vad tyckte ni? :)

Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback