Lyckad lördag!!

Woho igår hade jag verkligen superkul! På dagen var vi ju som sagt i stugan med släkten och firade philip. Det var lika kul som alltid xD haha
Annica hade gjort godaste tårtan!

På kvällen var vi hos Hanna, det var sjuktkul! Vi dansade hela kvällen och en bit in på natten. Vid halv 2 tiden började jag ock känna av att jag faktiskt bara sovit i 2,5 timme natten innan. Så vid halv 3 var vi hemma.
Så idag sov jag till TIO I ETT! jag har inte sovit så länge på hela lovet och bara sovit ut typ 4 ggr så det var nog rätt behövligt. Jag känner mig riktigt utvilad nu iaf.
Bilder från festen kommer så fort jag har fått dem.


haha. ;)

Nu ska jag duscha av mig lite sen blir det lokalen för dansträning, vi är verkligen flitiga!
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback