Kräftskiva.

Igårkväll så var jag som sagt på kräftskiva, trots att jag hatar kräftor så har jag alltid lika roligt. :D
Det var en hel del där också.
På kvällen skulle vi gå förbi parken och kolla vad det var för folk där men det slutade med att jag kom hem vid typ kvart i 2?
Vad är åtvid för jävla samhälle egentligen? Förlåt men jag är så trött på den här hålan att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är ju helt sjukt.

Johannisen sova här också, älskling!<3


kvällens outfit:
tublinne från h&m (gammalt)
cardigan från jc med skärp i midjan från vila
kjol från gina.
örhängena är köpta i Rumänien eller skottland kommer inte ihåg vilket :D haha



<33333333333333333333333


djurpoliserna är bra (a)

Smackpuss. <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Inget Om Busfabriken :(

2009-08-30 @ 20:21:24
URL: http://apiceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback