Goodnight sweethearts.

Vad tyckte ni om videon i förra inlägget? Själv får jag inte nog av det, jag skrattar bara jag tänker på det! HAHA
Iaf, det blev en lång dag idag, emsembellen ska tydligen hålla på till 5 istället för 4 och våran dansträning började egentligen vid 5 så vi blev lite sena.
Träningen gick iaf super och efter den så följa Anton och jag med Hanna hem och kollade "Hanna Montana the movie", sjukt bra var den! Alltså jag hade inte direkt förväntat mig ngt av filmen, jag var bara så himla nyfiken på om hon skulle avslöja att hon var hanna montana eller inte. Den var iaf jättebra, jag älskar the climb! Finaste låten!




idag blev det min nya cardigan från jc, skärp ifrån vila och vit lång linne från gina samt leggins då. toppade det med mina klackar ifrån skopunkten.

bilden är dåligt tagen och jag ser ut som en kossa på den men det var den bästa jag fick på kläderna...

Nu ska jag sova.
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback