Gissa vart jag är då?

Shalala, jag siter i vardagsrummet och bloggar, fatta kul! Jag har fått låna Busks minilaptop, visst det är lite svårt att skiva på det här minitangentbordet men kul är det! Haha
Idag har skolan varit helt okej, tisdag är nämligen veckans slappaste dag. Samhällskunskap och sen en mega lång lunch, sen svenska. :)
Efter maten så blev jag som jag blir ibland (okej ganska ofta) när jag fått ngt i mig. (a) bara att nu satt det i hela eftermiddagen, Det var kul,


jag är en mupp!


HAHAHHAHA


den här muppen är också här :L


Imorse lyckades jag göra en uttåtbakad fläta i luggen hela själv. Cool är jag :D
Kl fyra ska jag Lovi och Anton till lokalen, vi ska komma på ngr riktigt bra cheerleader moves och sen kommer jennicka och emelie vid 5 för att fortsätta med andra danser.


jaa med mitt tunna hår blir inte flätan tjockare än så..

Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback