Bilder ifrån stugan del 1.

Jag kan bara sammanfatta att de här dagarna har nog varit de bästa på sommaren. Jag älskar stugan, där kan man koppla av, ha på sig vad man vill, bada, sola, läsa, spela gitarr, fiska, ja ni fattar.. Det är mitt paradis och jag skulle inte byta bort det mot ngt i världen. Att sen sen också får vara där med personer som man älskar är en big bonus!

Bilder.


Ormjakt.


Lucas är söt!


Philip och Lucas :D


Lovi.<3


Anton hoppar i sjön :D haha


jag är en boknörd.


<3


:)


Danne. <3




åka båt är alltid trevligt :)


Lovi och jag på surfingbrädan :)


båten är fin :L


<3


utflykt till stor-ön :D


solslukaren Emma!


kolla blicken xD haha


Här hade vi det bra :)


:)))


mitt lilla troll.

Flera bilder kommer imorn!
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback