Du är allt.

Igår kom Danne en sväng på kvällen, vi kollade saw 5. Det är nog den sämsta av alla filmer tror jag, den är väl inte dåligt men de andra är betydligt bättre. Bäst är tvåan och trean tycker jag! Så gillar ni skräckis så rekommenderar jag dom! :)
Vid halv 12 så skulle jag gå och möta Jokke vid bussen, tror ni att han har gömt sig bakom en buske då eller och hoppas fram och skrämmer mig :o TASKIGT! Jag skrek rakt ut kan jag lova dig!

Vi somnade sent inatt igen, det blev film 50 first dates bla. Vi såg inte så mykt för skärmsläckaren drog igång och vi orkade inte fixa det :L men jag har sett den förut och den är verkligen sevärd, otroligt fin och gullig film!
Sen började Jokke dra igång en massa klipp med någon komiker som jag sjukt rolig men jag var så trött att jag nästan somnade. Så när ha sen drog igång "vi fem" så somnade jag nästan direkt (a) hihi Minns ni den tv-serien från när vi var små? Jag lyckades komma över 2 avsnitt på internet och satte mig med stora förhoppningar för att kolla.
Men inget är ju desamma nu när man blivit äldre, allt kändes lite överdrivet och barnsligt, väldigt påhittat. Men oj vad man älskade det när man var liten! :) 

Här är trailern till 50 first dates, som ni ser är det många duktiga och roliga skådespelare i som Adam Sandler och Drew Barrymore :)


Idag blev det också att gå upp tidigt eftersom Jokkes buss gick vid 10.07. Så jag behöver nog sova ett par timmar så jag orkar vara uppe länge ikväll. Usch jag känner mig depp och inte alls på fest humör :( saknar redan Jokke och jag får inte träffa honom förens på måndag/tisdag.
Men det är bara att bita ihop och hoppas på att han fått sin mobil idag så han får gratis sms iaf :)


Jag köpte precis noterna till den här låten, åh gud vad fin den är jag ÄLSKAR den! Någon som har fått tag i karaoke/instrumental versionen vill verkligen ha den!

Nu ska jag packa, sola, läsa, duscha och göra iordning mig. Uppdaterar senare med kvällens outfit osv.
ha en bra dag.
SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback