Uppror! :)

gooooooood kväll kära bloggläsare.
Jag är på betydligt bättre humör nu, jag har lyckats att få ner lite lasange. Min mage gör uppror för er som inte vet, jag blir inte hungrig och mår illa när jag äter. :/ Men det går över förhoppningsvis.
Jag har städat mitt rum så det är skinande rent, pappa har satt upp mina tavlor (äntligen), väggarna var så hiimla tomma innan!


nå vad tycks? ;) till vänster uppifrån; Zac Efron, Robert pattison. tavla nr 2 ser ni väl att det är den underbart fina som Lovi målade åt mig? jag blev iaf supernöjd! Tack till min egna picasso<3

Jag kollade på "Du är vad du äter" förut, jag älskar verkligen det programmet. I kvällens program var det en komiker med, vad hette han nu igen... Jan? Iaf han var så rolig och fällde så roliga kommentarer så jag satt till och med och skratta ^^.

jaaag tänkte bjuda på en till bra låt med taylor swift som jag hittade idag:
Ja visst är det lustigt!? Det känns som att hon sjunger rakt till mig...

Nu ska jag sjunga en stund sen ska jag verkligen leta reda på min sömntablett för jag vill sova så det blir morgon snart.
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback