Träning!

Jaaa det blev inte crosstrainer på en gång som jag skrev förut :)
För precis när jag bloggat klart så öppnas dörren och lilla Emil står där "Ska du hoppa studsmatta med mig?".
man kan inte säga nej då! :') Så det blev att hoppa studsmatta och jaga den busungen i typ en halvtimme.
Sen blev det promenad runt sockertoppen med Nina och mamma, efter det stack jag och Anton upp till Kempe och körde crosstrainer. Gud vad duktig man känner sig efter.
Jag har hört att om man kör 10 minuter varje dag i 2 veckor så ska man gå ner i snitt 5 kg, jag kör iaf i 20 minuter. Tror ni det stämmer? HOPPAS iaf!!!

Det blev väldigt mykt mat till lunch idag så träningen var välbehövlig! Haha
Nu längtar jag tills imorn.


jag Johanna och Lovi på öland 2007, gosh jag ÄLSKAR dom bilderna.

jag vill iaf önska Johanna lycka till imorn, hon ska opereras. Älskar dig sötnöt<3

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är crosstrainern rolig? :D

kul att ni använder den!

2009-04-24 @ 19:17:43
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snyggaste bilden :D (Y)

tack gumman.

2009-04-26 @ 11:50:45
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback