Söndag.

Idag blev det träning med high school gänget :) tyvärr kom inte så jättemånga och vi var ganska sega så vi gjorde inte jättemykt. Men Johanna som missat ngr träningar kom iaf ifatt ganska bra. Det är alltid ngt!
När jag kom hem så fixade Busk och jag lite grejer till gympan, senare var jag ute i solen och busade med mina gullungar, Emma, Emil och Amanda. Gud så söta dom är!

Jag har också varit nere hos Kempe och tränat på deras crosstrainer. Nu ska jag verkligen försöka att köra på den en stnd varje dag, det är väldigt bra träning ska jag få be och tala om och vem vill inte ha snygg kropp till sommaren!? :)
Snäll som jag är så har jag precis lagat mat till familjen det blev såklart..... BACONPASTA. Mums jag älskar verkligen det, det är också superlätt att göra. Jag kan lägga upp ett inlägg om hur man gör det någon dag, men inte nu. :)
För jag ska bara keeeeka sen drar jag till Hanna, Busk ska också dit sen så får vi se om Anton hänger på men troligtvis inte.

Hoppas eran söndag har varit bra.
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååhhh, baconpasta :D

Kom hit o laga unge :)

2009-04-26 @ 11:33:10
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback