Myskväll!

Jaha idag blev det bara slapp och mys hemma hos Hanna med Anton och Busk :)
Jag älskar verkligen att umgås med er, det är så avlappnat och skrattet bara kommer!
Vi kollade på whipe out (stavning?), as kul var det, och sen sanningens ögonblick som är ett vldigt bra program. Gud hur långt kan man gå för pengar egentligen? En tjej avslöjade i kvällens program att hon hellre skulle sälja sex än att ha ett vanligt jobb, hon har lagt ut en annons på internet om att hon säljer sex, hon är inte nöjd med ngt i sitt liv osv..
Men under kvällens gång blev jag bara varmare och varmare tills jag slutade som ett element, usch tänk om jag håller på att bli sjuk? Vi får hoppas på det bästa!


myspys i sängen framför tv:n

Nu ska jag sova, vi ska till stan imorn.
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

<3

2009-04-06 @ 11:11:00
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback