Idag är det vår på riktigt!

Ja nu antar jag att ni förväntar er ett deppinlägg av mig, men NEJ. Dagen har varit underbar!
Dom riktiga vårkänslorna är på plats och egentligen visste jag ju från början att det krävdes ett riktigt psykbryt innan jag skulle kunna må så här bra igen. Men nu känns det underbart.

Anns lektion var helt okej, Lovi jobbade och Jokke och jag hjälpte till (vi satt och nörda bdb) förlåt Lovi (a)
Gympan var jag inte med på eftersom jag har fortfarande ont i ryggen. :/ Ska till syster imorn, har haft ont sen Lovi och jag gjorde "juk-hoppet" (ett danshopp) för ca 2-3 veckor sedan.
Men det var iaf Jokke som höll i lektionen och fast jag inte var med så var det kul att titta på. Vissa personer är bara för snygga! :D


tuff som jag är så hoppade jag ut genom fönster till omklädningsrummet :L mohaha


utslagna snödroppar hittade jag, har aldrig sett dom utslagna förut. Jättefina. Så jag råkade få med mig 2 (a)

Svenskan blev helt sjuk och bland det roligaste på länge. Gud vad jag skrattade!


och så blev det en stund i den underbara solen också. på bilden: min vårsnygga Lovi. <3


Sen när vi skulle möta Patte vid bussen hann vi ifatt Jokke och då fick jag smörkniven som jag gjort på träslojden. JÄTTEFIN tack så mykt (a)


Och när Patte kom fram så var han hungrig så han köpte med sig en pommestallrik ifrån grillstugan.
Lovi blev lite sådär smått avis och Patrick säger snällt att hon faktiskt får smaka.
"När men jag känner mig så taskig, här sitter jag och äter upp en arbetslös mans mat"
hahahahahhahahahahhahaha, tror ni vi höll på att garva ihjäl oss eller?

Sen blev det promenix hem till mig :D och så hade jag barngympan:L
Nu ikväll har jag patrick lovi nattis och elin varit ute en sväng och gått.

Nu ska ni få en jättefin låt som jag hittade igåg me taylor swift, love it!

nu är det puss och god natt.
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Jaa gud vilken underbart rolig dag vi haft! :D<3

2009-04-05 @ 00:03:59
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback