Follow your dreams!

Jaha här sitter jag och är nervös. Elin skickade sms till mig vid typ kl 7 och frågade om jag ville hänga med på audition imorgon för "east fm", man tävlar om ett skivkontrakt.
Jag räknar inte alls med att vinna men jag vill ju som sagt inte heller skämma ut mig så Anton har fått i uppdrag att hämta Lovi med gitaren så hon ska kompa mig imorn :D TACK! Det blir troligtvis love story, jag älskar låten och så känns den "jag". Sen är den inte speciellt svår att sjunga, det är bara andningen som är lite knepig.

Iaf idag på gympan gick det riktigt bra, vi tränade till avslutningen. Det kommer bli hur snyggt som helst. :L Kan väl inte bli annat med världens bästa gympaledare (a) och en sjukt bra låt. Vi ska nämligen ha heavens on fire med kiss. haha
Nu ska jag duscha håret och så får mamma locka det.. thihi
Orkar inte duscha imorn för Jokke kommer vid kl kvart över 9 så jag måste gå upp tidigare.


så sjukt bra bild. tänk om alla kunde tänka så? världen skulle bli så lätt.

Aja jag kommer troligtvis inte blogga mera idag så jag säger GODNATT och om ni träffar mig imorn får ni ge mig en lyckospark (a)

SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Är ni inne i stan under dagen alltså?

När jag jobbar???

För jag menar jag är ju rätt rolig o jag gillar ju o sparkas så :L

2009-04-14 @ 23:45:47
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback