Emma är "nyshoppad"!!

Idag blev det en riktigt deppdag, usch dom är inte roliga men troligtvis så är dom väl behövliga. Det är jobbigt att vara glad dygnet runt och man behöver vara lite depp för att orka upp på toppen igen. Right?
Jag fick iaf veta att jag inte fick IG på musikteoriprovet, skönt! Men det kunde gått mycket bättre, Mimmi gick igenom första halvan med mig idag på pianot och förhörde mig på det jag hade fel på. jag kunde egentligen allting, jag vet inte vad det var för fel på mig, jag fick hjärnsläpp på provet :o

Efter skolan blev det iaf Linköping med Mamma och Anton. Tack för en trevlig kväll, ni gjorde mig på bättre humör :)
Det blev ändå ganska mycket shopping, 1 par jeansleggings, 1 tröja, 1 långt linne, nagellack, marcara och 6 par trosor. Så fick jag en miniräknare av mamma också :D Jag behöver det nu när vi börjat med andragradsekvationer.
Åh jag mår så himla bra när jag är "nyshoppad"!!!! Snart får jag min lön också och så kommer jag att kunna shoppa ännu mera, tittade på ett armband och en väska på H&M som jag ska köpa nästa gång jag åker in :)
Men vart är alla söta sommarklänningar? jag vill ha en enkel klänning som man kan ha när solen är framme, inte för fin men ändå söt. Som man kan ha till skolan :)


Här är en av tröjorna som jag köpte :) Den är köpt på Gina (149 kr) och var otroligt skön. Den blåa färgen stämmer dock inte, min är typ mörkblå nästan svart.

Antons kommentar på h&m, han provade kläder där för första gången. När jag berättade vad dom kostade så säger han "Nej gud vad pinsamt, jag vågar inte köpa det här. Det var ju billigt". Vilken snorunge han är! haha
Nej nu måste jag plugga svenska och gå en sväng med mina nya skor igen. Haha
Hoppas eran dag varit bra, jag planerar på att vara på toppenhumör imorn. Antar att det inte kommer hålla hela dagen eftersom jag måste säga hejdå till Jokke :(( han åker till Somen (vet inte hur det stavas) torsdag-söndag BUHU!!!

aja
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback