Dream of me.

Jag glömde säga att jag Lovi och Busk tittade på en jättebra film igår, "get over it". Det var en gamal från 2001 med bland annat Kristen Dunst.
Jag beundrar verkligen henne, hon är så otroligt duktig. Har ni hört henne sjunga? jag har gjort det innan i någon annan film, kommer inte ihåg riktigt vilket. Kan det ha varit i Spiderman? Nä?

Iaf i filmen "get over it" så sjunger hon en sån otroligt fin låt, usch tårarna bara tränger sig fram när jag hör den. Har lyssnat på den typ hela dagen.
Annars så har jag bara typ legat och halvsovit i soffan hela dagen. Nu ska jag ta tag i städningen som jag skjutit upp i typ en vecka. Suck... men det är som sgat nödvändigt. Jag ska ha städhjälp när jag flyttar hemifrån!


lyssna på texten, det går inte att inte tycka om den!

SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback