Mot Malmö!

DETTA SKULLE PUBLICERATS I ONSDAGS MEN BLOGG.SE HAR KRÅNGLAT SÅ BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG. 
 
Tjaaa!!
Nu var det ett tag sen jag slrev sist. Sanningen är den att jag kännt mig stressad och därav blivit lite nedstämd av min audition jag ska ha i morgon. Jag har letat och letat efter en text som jag ska använda om jag går vidare till andra provet. Tyvärr hittade jag ingen som jag tyckte kändes klockren och ville jobba med, så i söndags fick jag bara välja en.. Det känns inte bra att åka och veta att om jag går till andra provet så känns inte den monologen helt bra.. Men men om jag ens skulle gå till andra provet så kommer jag inte att vara missnöjd överhuvudtaget. Man brukar säga att man får söka 5-10 ggr innan man kommer in på scenskolan.. ;) 
 
Jag är iaf JÄTTEGLAD över att få träffa Paulina i några dagar, jag har inte sett henne sen i somras. Ikväll blir det en stor bonus också för vi ska till Sebbe och Ida som gick med mig och Paulina första året på Öland och äta middag. Sebbe och Ida har även fått välrdens sötaste lilla flicka som jag ska få träffa för första gången. Så mysigt!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback