Måndag- check!

Japp så var måndagen avklarad. Första dagen på jobbet igen efter ledigheten (okej jag har jobbat 4 dagar lite här och var) gick bra, det känns skönt att vara på plats och få mysa med alla små söta barn igen. Jag har saknat alla kramar och prat med mina fina kollegor. 
 
Min kväll har jag spenderat hos Danne, Linn och Arvid, supermysigt. Vi har bara umgåtts, pratat och börjat kolla på en film. Nu är jag hemma, har suttit och sökt på lite utbildningar inför hösten.. Blää ibland hatar jag att man kan välja på så mycket att göra men att det man vill göra vill 100000000000000 andra personer också göra. 
Men nu ska jag inte vara negativ, jag är faktiskt en av de 100000000000000 personerna som inte kommer att ge upp och ignorera alla nej tills jag får ett ja. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback