LÖRDAG.

Ja som ni såg har jag varit lite sur på blogg.se det är därför det varit en liten paus de senaste dagarna. 
Jag har iaf haft 3 helt fantastiskt roliga dagar i Malmö och Lund. Jag har bott hos Paulina och vi har pratat och pratat, skrattat och gråtit och bara njutit av att ses igen! Jag fick också träffa Sebbe och Ida som gick med oss första året på Öland, de har fått världens sötaste lilla bebis. Hihi 
På torsdagen gjorde jag min audition för Malmö scenhögskola och jag blev jättenöjd med mitt prov. Jag kanske stressade lite på slutet (blev stressad av tidsgränsen på 3 min..) men annars blev jag nöjd. Jag gick inte vidare men det kändes helt okej, det är så många som slåss om ynka 12 st platser. Det roligaste var att när jag skulle gå hem så kom en elev som går Malmö scenskola just nu och satt med under mitt prov fram till mig och sa att hon tyckte att jag hade gjort ett jättefint prov, att jag inte skulle ge upp och söka igen. Det kändes så himla kul att höra. Hon gick ju inte fram till någon annan så jag kände mig lite utvald. :D 
 
idag har jag hängt med Jennie hela dagen, hon håller på med ett fotoprojekt och idag var Sofia modell. Så jag har sminkat henne och Jennie fotat, resultatet kommer att bli grymt. ;)
 
sminka sminka!
 
 en liten tjuvtitt på hur Sofia såg ut.. ;) 
 

Om en stund ska vi kila hem till mig och äta lite innan vi åker på bio, ikväll ska vi se taken 3! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback