Lite behind the scenes.

Jaha då var tisdagen snart slut vilket innebär att snart halva arbetsveckan är gjort, jippie! Jag längtar så himla mycket till fredag, vad jag ska göra då kan jag berätta i ett annat inlägg.. ;)
 
Idag har jag jobbat hela dagen och direkt efter jobbet stack jag och Sofia in till Linköping för att handla lite på Make up store. De hade klubbdag och då får man 20 % på allt, då får man passa på att köpa saker som man behöver. 
Jag tänkte visa er några behind the scenes bilder från plåtningen i söndags för er som är nyfikna. Jag kände mig inte riktigt frisk (världens förkylning är på G + att jag var bakis), men men bilderna blev inte dåliga men jag kan inte säga att jag var 100 % närvarande. haha
 

det var kallt och snöade som bara den. haha


mellan varven får man värma sig och se lite bilder.. ;)

 
 
Där var några bilder som mamma tagit, det ska bli kul att se Jennies bilder sen.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback