Let it snow!

Åh det finns nästan inget härligare (eller svettigare) än att gå en lång vinterpromenad och pulsa fram i snön. Eller ja jag måste erkänna att jag föredrar sommaren men den härliga luften går inte att klaga på här. Jag blev så himla sugen på att åka skidor när jag var ute med Linn och Arvid. Man borde nästan kolla upp lite dagsresor till typ Romme.. Det vore så himla härligt! Jag ska nog prata med mamma när hon kommer hem sen så får vi se vad hon säger.. 
 
Iaf nu står maten i ugnen och jag ska börja öva in en ny text till min auditon som jag har i Malmö nästa vecka. Det är till Malmö scenskola. Jag har inte räknat med att gå vidare alls där, varje år har de ca 1200-1500 sökande och de tar in 12 st. Men det är nyttigt att söka och så får jag träffa min fina vän Paulina några dagar. :D 
 
 
hihi man kan inte annat än att älska den här underbara lilla killen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, saknar våra vinterpromenader! Även om det inte var så mycket pulsande, mest försöka undvika att halka ;) Lycka till i Malmö!

Svar: Ja jag också Ellen!! Gud vad jag längtar tillbaka till Öland ibland.. Saknar er så mycket <3
Dib

2015-01-07 @ 15:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback