Hej då Göteborg!

Jaha nu sitter jag på tåget hem igen från Göteborg, det har varit några väldigt roliga dagar här.
Audition igår var jätterolig, jag kände verkligen att jag kunde göra mitt bästa vilket är det viktigaste för mig. 
Tyvärr så gick jag inte vidare till andra dagen men jag är supernöjd att vara utvald att ens få komma dit. De hade tydligen fått in 450 st ansökningar och vi var 200 som fick komma dit. Tyvärr skulle de bara ha 20 st nya skådisar så chansen var inte så stor. Men jag hade en jätterolig dag! :)
 
Det har varit superkul att få hänga med Tobbe också i ett par dagar. :D 
 
Jag träffade Robin på audition igår som jag gick första året på Öland med. Så himla kul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback