GOTT NYTT ÅR!

Jag hoppas ni alla hade en helt fantastisk nyårskväll/natt och att ni fick fira med många nära och kära.
Min nyårsafton var jätterolig! Jag, PM och Jennie började med två-rättersmiddag hemma hos Jennie innan vi plus Lovi drog in till stan. Innan vi åkte till Hanna och David så stannade vi till i stan så PM och jag fick checka in på vårt hotell. Japp ni läste rätt, vi lyxade till det ordentligt och bodde på hotell. 
Väl hos Hanna och David så blev det party för hela slanten med dryckesspel, dans, prat, nya människor och såklart skålande vid tolvslaget. 
 
Tack Hanna och David för att vi fick komma till er på en jätterolig nyårsfest! Tyvärr så hade vi så ku att jag glömde fota.. Har ett kasst foto som togs precis innan tolvslaget men inget mer.. :/
 
haha jag ser ut som jag sålt smöret och tappat pengarna på bilden, varför tog jag ingen bild på hela min faktiskt vackra smaragdgröna klänning!?
 
mamma är bäst som vanligt och gjorde mig fin i håret.
 
strax innan tolvslaget, jag vet inte hur många champangeflaskor som öppnades.. haha
 
sängarna var himmelska på hotellet, det tog inte många sekunder innan vi sov. 
 
dagen efter mötte vi upp Lovi och Jennie för lite mat och fika på stan, alla var superpigga.. 
 
 
 
Jag önskar er alla ett helt fantastiskt 2015, let's make it the best year ever!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback