A christmas carol.

En till rolig sak som jag har gjort under hösten är att sjunga i en kör. I böjan av hösten började vi öva in engelska jullåtar till föreställningen "A christmas carol". Föreställningen blev väldigt uppskattad av alla som var och tittade så det var roligt! :) Jag har haft jättekul under hösten med körmedlemmarna och ser fram emot nästa termin. En liten fågel viskade i mitt öra att det kanske skulle bli "en misommarnattsdröm"!
 
vår sångpedagog syr alla scenkläder själv och eftersom jag var en "fin dam från 1800-talet" så fick jag en poncho, en liten hatt och långkjol. Hehe det blev rätt varmt! 
 

Jag har fler bilder men av respekt för de andra så lägger jag inte upp dem, jag vet inte om det är okej med dem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback