1 januari -2015

 
 
Vad har ni gjort på årets första dag? 
Jag har spenderat min eftermiddag/tidigkväll hos Danne, Linn och Arvid med lite bakis mat och så mys med lilla Arvid såklart. Jennie är i full gång med att redigera bilder från Arvids fotografering, åh de är ju helt underbara. Så fort jag ser en bild så har jag lust att bara slänga mig i bilen och åka och pussa på lille Arvid. Hihi 
 
den lille busen har lärt sig att vi tycker det är jättekul när han räcker ut tungan, haha. Jennie höll på att få bara bilder när han räckte ut tungan först men till sist så slutade han. 
 

Ikväll har jag äntligen kunnat börja repetera inför min audition jag har på måndag. Som tur var kör jag en monolog som jag övade in ungefär för ett år sen så det sitter i ganska bra. För er so undrar vad det är för audition så är det för Astrid Lindgrens värld som skådespelare. Det ska bli kul att få göra en audition igen och jag håller tummarna för att gå vidare till nästa steg. Fatta att få jobba som skådespelare hela sommaren på Astrid Lindgrens värld, det hade ju varit sjukt roligt! 
 
Nu ska jag fokusera på filmen vi kollar på, har missat hela början för jag bloggat här. Men men vem bryr sig? Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback