Söndag.

Hej hej hej allihopa!
Bloggandet har inte varit på topp denna veckan. Det beror nog mest på att jag har varit ganska hängig. Jag har haft så ont i halsen att jag vaknat om nätterna och inte kunnat sova.. Så i onsdags var jag till och med hemma från jobbet. 
 
I helgen har jag iaf haft fullt upp. Direkt efter jobbet i fredags åkte jag till Linköping och tog tåget till Stockholm och åkte hem till Anton. Där var Amir och vi drog direkt igång med att sätta i löshåret. Det gick faktiskt mycket snabbare än väntat och jag är så himla nöjd. Mitt hår är superlångt och tjockt. Jag ska nog dock köpa ett packet slingor till och sätta i några till framtill, de räckte inte riktigt till där. :) Jag tänkte att ni ska få en ordentlig bild på måndag på håret då jag har tvättat det, får inte tvätta det innan dess så vaxet hinner torka ordentligt! :)
Bortsett från fixandet med löshåret så hade vi skitkul på kvällen och på morgonen innan jag drog hem. Melia kom även hem till Anton och åt frukost med oss. :D 
 
här har ni en skitdålig bild som jag tog lite snabbt igårmorse. Haha det var svårt att få med allt hår på bild!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback