Det där med matte..

Precis när man känner sig smart och känner att det faktiskt är kul att räkna matte så kör man fast.. Jag har inte tid med det, jag måste räknat 50 sidor matte inom 2 veckor och jag är på sida 15 nu. :/ 
 
Jag har iaf haft en bra dag, jag har hunnit med både jobb, mys hos Danne, Linn och Arvid med Philip och så har jag varit på kören. Det känns jättekul på kören, tempot är lite högra, likaså nivån denna gången vilket passar mig utmärkt. :) Nu hamnade jag med matteboken, har hunnit räkna 3 sidor innan jag kör fast.. Hmm.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha know the feeling!
Först bara "åh jag fattar det här, shit vad smart jag är! :D " andra sekunden är man fast och fattar ingeting xD
KÄMPA <3

2015-02-04 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback