Babyshower!

Direkt när jag kom hem igår så åkte jag på babyshower hos kusinvitamin Natalie. Det var jättemysigt med paket, tårta och bus med Saga. Tyvärr kunde jag inte stanna mer än någon timme för jag blev så allergisk.. Men den stunden jag var där så var det mysigt. :D hihi 
 
Här får ni lite bilder: 
 

ingen babyshower utan blöjtårta.. hehe mamma är så himla pysslig.
 
 
och jag tror att min mamma är bäst på att göra tårta, visst är den fin!? :D
 
underbara Saga
 
Saga och Lina ^^
 

Saga med sin mormor (min faster). :)

Lite paketöppning, Nattis fick massa paket. Hihi eller det var väl egentligen bebisen som fick det. ;)

 lite fina blommor till en fin Nattis. :) 
 
 världens bästa mamma och Saga
 
jag och älskade kusin Lina <3
 
Älskar er!! Längtar efter mitt kusinbarn nu, bara en månad kvar. hihi

 vi avslutar med en mysbild på mig och Saga, åh vad jag älskar den ungen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback