Och så var det onsdag!

JAG BLIR SÅ SUR NÄR MAN PRECIS SKRIVIT KLART ETT BLOGGINLÄGG OCH SÅ FÖRSVINNER DET!!
 
Iaf hej hej.
Vi blev kvar ganska länge igår vid Jula och kollade i lite andra affärer, påvägen hem handlade vi och gjorde hemmagjorda fetaosthamburgare, japp det är lika gott som det låter. Det är hur enkelt som helst att göra också, ta köttfärs och blanda med svartpeppar, salt, ägg och smula i fetaost. Sen är det bara att forma och steka, mums;)
 
Idag jobbar grabbarna så jag tänkte ta en promenad utan att gå vilse (tack och lov för gps:en i mobilen) och så ska jag handla och laga mat åt grabbarna ikväll. Då blir de nog glada! ;)
 
En bild på mig och Jakob i sommras. Åh nu saknar jag Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback