Nattinatti!

Blogg.se har krånglat eller så är det mitt internet så jag ger upp med midsommarinlägget, ni får se det i morgon. Har ett par bilder till som ska laddas upp. 
Nöjd och glad efter långpromenad, lite styrketräning, en dusch, kvällsmat, mys i soffan och telefonsamtal från finaste pojkvännen så går jag ut med Anton till husvagnen och somnar till Harry Potter och fenixordern. 
 
Vi hörs i morgon!
 
Till höger ser ni Jakob (för er som inte vet, min pojkvän). Han medverkar i sommar i en sommarteater i Östersund och Fem myror är fler än fyra elefanter. Jag antar att ni ser att han är Brasse? ;) Jag ska dit på måndag och stannar i en vecka, vi har inte setts på över 2 veckor så nu längtar jag efter pussar och kramar! Till vänster ser ni också min klasskamrat (woops, föredetta) Pär-Martin Johansson som spelar Magnus. Dom lyckostarna har fått världens bästa sommarjobb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback