Jag är tillbaka!

Hej på er allihopa.
Efter ett långt och välbehövligt uppehåll så är jag nu tillbaka här på bloggen. Det känns som att det hänt en hel del sen jag skrev här sist. Jag har flyttat ifrån Öland, flyttat hem igen och för första gången i mitt liv är jag faktiskt arbetslös. Okej då jag har precis skrivit in mig på vikariebanken och har faktiskt fått jobb i morgon (yeay)!
 
Jag tror att jag struntar i att uppdatera er med vad jag gjort de senaste månaderna och skriver bara det ni behöver veta för att hänga med här! ;)
Jag bor inte längre på Öland utan i Åtvidaberg hemma hos mammi och pappi. Jag har inget sommarjobb men det skiter jag faktiskt i, mitt jobb i sommar är att ta hand om mig själv, Ja vad mer behöver ni veta? Jag är jättesugen på att komma igång här igen, det kommer antagligen inte bli lika mycket smink som förut eftersom jag går osminkad de flesta dagar i veckan men ibland kommer det dyka upp. 
 
Hoppas ni alla hittar tillbaka hit som så troget följt mig i flera år!
 
Jag får ju inte glömma att tala om att Jakob kom in på Stockholms dramatiska högskola på mimskådespelarlinjen, gissa vem som är stoltast i världen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback