Dags för kalas!

Nu ska jag strax iväg på kalas till Danne, Linn och lilla Arvid. Linn fyllde år i fredags och det måste såklart firas.
Tyvärr så får jag avstå från fika då jag har börjat äta Prenet-pulver, de två första dagarna äter man endas pulver fem ggr om dagen. Det har faktiskt gått bra, jag har dock fått ont i magen och det kan bero på att pulvret tydligen ska stå i kylskåp och mitt har stått ute i 1,5 dag. Höhö inte den vassaste kniven i lådan.. ;) 
 
Elin och Kerstin var här en sväng nu på eftermiddagen och tjattrade lite med oss medans vi bakade tårtbottnar tills midsommar. Jag antar att vi inte är ensamna om att äta jordgubbstårta då? ;)
 
det blir nog lite gossar på lille Arvid ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback