The hills are alive with a sound of music!

Ja ni, när klockan ringde i morse så trodde jag seriöst det var ett skämt. Jag kände mig helt utslagen så det var bara rena turen att Jakob var pigg (det händer väl högst en gång i månaden) och kunde vara personlig assistent åt mig. Hehe 
 
Det kändes iaf kul att börja idag, vi har fixat lite praktiska saker angående ett ny text projekt vi håller på med. Det är en texttävling som vi har hjälpt till att välja ut de vinnande bidragen i och nästa vecka ska vi läsa upp dem för författarna och annat folk som vill komma och lyssna. 
Efter skolan gick jag 5 km rundan med Ellen och Nico, väldigt skönt måste jag säga. Jag har även hunnit med att vara nostalgisk och drömma tillbaka mig till TDS-tiden med att titta på vår High school musical 3 föreställning. Åh vad jag kan sakna det ibland. 
 
Nu ikväll har hela huset tittat på nytolkningen av Sound of music som gick på ettan I början var jag väldigt skeptisk men den tog sig och jag kan faktiskt säga att jag gillade den! :)
Hoppas ni haft en bra skolstart eller bra första dag på jobbet efter ledigheten, vi hörs i morgon!
God natt.
 
åh jag saknar sommar, att plaska i varmt vatten med den finaste människan på jorden! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback