Dags att sova!

Jaha ja, då har man aft sin sista lovdag och i morgon börjar skolan igen. Det ska ändå bli skönt med rutiner, fasta mattider och teaterlektioner. Vi sparkar igång terminen med raketfart i morgon, vi har mycket att göra och det känns kul. 
 
Idag har jag gått ännu en långpromenad (visst är jag duktig? ^^) och så har jag bakat en tårta. Resten av huset kom hem ikväll så jag överraskade dem när de kom hem. Så ikväll har vi ätit tårta och pratat om våra lov, mysigt.
Nu ska jag manipulera Jakob att titta på film med mig. Jag har bara inte kommit på hur, det återstår att se.
 
God natt allihopa! :)
 
jag tog den här bilden idag på min promenad, jag tyckte ändå den blev bra ^^ jag fick en vision i huvudet om hur jag skulle ta den så här står jag mitt i ett lerigt dike, allt för konsten! ;) haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback