In the making of something crazy!

Godmorgon!
Det blev en lugn kväll igår. Jennie kom över och vi kollade några avsnitt blacklist och skrev inköpslista till nyår. 
Innan vi la oss så hjälpte mamma mig att börja läsa manus. Den 15:e januari söker jag Malmö-scenskola och tills dess måste jag valt ut en scen på ca 3 min, gah det är så svårt!
 
Idag står iaf fotografering först på listan, Jennie fick en idé igår som vi ska testa så nu har jag sminkat mig och håller på att få håret fixat av mamma. Det ska bli spännande och kallt! 
Annars idag så kommer dagen mest handla om förberedelser inför i morgon. Jennie och jag ska baka lite och sådär. ;) 
 
 
hehe som sagt sminket är klart.. ;)
 
och så en massa hår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback