Hello there!

Idag har jag haft en riktig depp-dag, jag antar att man inte kan vara på topp varje dag! Men jag är säker på att jag kommer att vakna pigg och glad i morgon. Förhoppningsvis så kommer min röst att vara bättre i morgon.. Om en vecka ska jag på audition så den här veckan hade jag tänkt att öva öva och ÖVA! Jag hade inte alls planerat att åka på den här förkylningen, det sista jag vill oroa mig för just nu är min röst!
 
Jag har iaf varit ute hos morfar idag med mammas sida av släkten och ätit mat. Man blir alltid lite piggare och gladare av söndagsmiddag hos morfar. Ett annat minus idag är att Anton åkte hem till Stockholm nu ikväll.. Det har varit så mysigt att ha haft honom hemma. Men det dröjer inte länge innan vi ses igen, det är jag säker på! :)
 
Om en liten stund så kommer en av mina bästa vänner Jennie hit, det ska bli så kul! Vi ses inte så ofta länge då hon inte bor här längre men nu är hon hemma på jullov ;)
 
haha Jennie och jag för några sommrar sen när vi köpt varsin chokladansiktsmask! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback