Trött, sliten men glad tjej!

Jaha nu blev det ett långt uppehåll igen här i bloggen. Det har mest berott på att jag varit sjuk, jag fick urinvärksinfektion förra veckan men jag är väldigt larvig med att gå till doktorn så jag sköt med att gå till doktorn ända tills i onsdags och då fick jag äntligen penicillin så nu borde det bli bra på några dagar. Iaf infektionen i kroppen, plus nytt projekt, långa repdagar har varit väldigt påfrestande och jag har bara fått lägga energin på att kunna gå till skolan på lektionerna för att orka repa. Jag ser verkligen fram emot en lugn helg! 
 
Trots allt har jag haft en mysig vecka, i tisdags var jag på date med min Jakob på en fin restaurang i Kalmar och igår var jag och gänget som dansade på modevisningen i Kalmar på lite fest med arrangörerna på en jättemysig pubb där det bjöds på buffé, alkohol (som jag ändå inte kunde dricka pga. penicillin) och så underhållning. 
 
Nu tänker jag kolla Sagan om ringen med de andra innan det är dags för lite eftermiddagsfika!
Talk to you later. 
 
hihi lilla Saga kröp ned i min resväska när hon var hemma hos oss, jag tror hon ville följa med mig till Öland ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback