Nätterna efter.

DÅ JAG ÄR SÅ SMART ATT JAG ÅKER HEMIFRåN OCH GLÖMMER PUBLICERA DETTA INLÄGG SÅ KOMMER DET NU ETT PAR TIMMAR FÖR SENT.
 
Jaha och så sitter jag här med min vanliga packångest. Jag hatar att packa och jag hatar att åka buss, jag är alltid lika nervös att jag ska missa bussen så jag missar tåget. Jag har egentligen packat klart redan och bussen går inte förrän 14.37 men jag funderar att åka med en tidigare buss och gå på stan en snabbis och hälsa på moster på hennes salong. Vi får se hur jag gör!
 
De kommande dagarna kommer jag som sagt vara hos Anton, vi ska eventuellt gå till Gröna Lund i morgon det beror på vädret. På lördag kommer Mike ha grillfest för att fira att han blivit befodrad och då får jag träffa både Jenny och Matilda (mina klasskompisar, gissa vem som är glad!? ^^) och så kommer Lovi, Dan och John upp också. Det kommer bli grymt! :)
 
jag och bästa Matilda på Berlin Zoo! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback